Nasz miesięcznik

Wydawnictwa

Katalog agroturystyczny

 

Zagrody Edukacyjne

 

 

Reklama

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na: organizację konferencji „Ochrona środowiska w rolnictwie” Konferencja na terenie miasta Świeradów Zdrój (województwo dolnośląskie) - 22-23.05.2013 r.

Przeniesiony do archiwum 01.06.2013r.


 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na organizację konferencji

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu organizuje konferencję „Ochrona środowiska w rolnictwie”. Konferencja realizowana będzie w ramach projektu „Transgraniczne Forum Ochrony Środowiska w Rolnictwie (AG-Forum)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007 – 2013.
W związku z powyższym proszę o wycenę usługi organizacji konferencji składającej się z usługi noclegowej, wynajęcia sali konferencyjnej ze sprzętem multimedialnym oraz usługi gastronomicznej dla uczestników konferencji. Konferencja odbędzie się w dniach 22-23.05.2013 r. na terenie miasta Świeradów Zdrój (województwo dolnośląskie).

Zakres zamówienia:
Elementy składowe oferty:

  1. Usługa noclegowa ze śniadaniem
    1. max. 26 pokoi dwuosobowych (pokój z łazienką)
    2. max. 8 pokoi jednoosobowych (pokój z łazienką)
    Usługa obejmuje zapewnienie śniadania dla każdego uczestnika konferencji oraz zapewnienie co najmniej 25 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych (ilość wymaganych miejsc parkingowych podana zostanie najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem konferencji, tj. do 20.05.2013 r.
  2. Wynajem sali konferencyjnej ze sprzętem multimedialnym
    1. sala dla maksymalnie 60 osób, wyposażona w miejsca do siedzenia i pisania dla każdego uczestnika,
    2. sprzęt multimedialny (laptop, ekran, rzutnik, flipchart, nagłośnienie – 2 mikrofony)
    3. stół prezydialny oraz mównica
    4. możliwość montażu kabiny do tłumaczenia symultanicznego
    Sala konferencyjna będzie potrzebna tylko pierwszego dnia tj. 22.05.2013 r.
  3. Usługa gastronomiczna
    Serwis kawowy:
    dla każdego uczestnika konferencji w dniu 22.05.2013 r. (planowane dwa serwisy kawowe zgodnie z poniższym planem konferencji)
    1. ciastka – 3 rodzaje po 100 g każdego rodzaju na osobę;
    2. kanapki – 2 kromki pieczywa na osobę (1 z wędliną, 1 jarska) – tylko na pierwszy serwis kawowy
    3. kawa bez ograniczeń
    4. herbata bez ograniczeń
    5. śmietanka do kawy bez ograniczeń
    6. cytryna bez ograniczeń
    7. cukier bez ograniczeń
    Obiad: dla każdego uczestnika konferencji w dniu 22.05.2013 r. i 23.05.2013 r. I dzień: 22.05.2013 r.
    1. Zupa: np. rosół, barszcz, zupa- krem - 350 ml na osobę
    2. Danie mięsne lub jarskie: do wyboru zamawiającego – 350 g na osobę
    3. Surówka: 150 g na osobę
    4. Deser: ciasto do wyboru zamawiającego – 1 ciastko na osobę
    5. Napoje zimne: 2 rodzaje soku – po 100 ml na osobę oraz woda gazowana i niegazowana po 500 ml na osobę
    II dzień: 23.05.2013 r.
    1. Zupa: np. rosół, barszcz, zupa- krem - 350 ml na osobę
    2. Danie mięsne lub jarskie: do wyboru zamawiającego – 350 g na osobę
    3. Surówka: 150 g na osobę
    4. Deser: ciasto do wyboru zamawiającego – 1 ciastko na osobę
    5. Napoje zimne: 2 rodzaje soku – po 100 ml na osobę oraz woda gazowana i niegazowana po 500 ml na osobę
    Kolacja: dla każdego uczestnika konferencji w dniu 22.05.2013 r.
    1. • Przystawka zimna np. patera wędlin, serów, warzywa, sałatki, masło, pieczywo – 200 g na osobę
    2. • Jednodaniowy posiłek ciepły mięsny bądź jarski do wyboru przez zamawiającego – 400 g na osobę
    3. • Napoje zimne: 2 rodzaje soków, woda gazowana i niegazowana bez ograniczeń
    4. • Napoje ciepłe: (kawa, herbata) – 150 ml na osobę
    Szczegółowe menu do ustalenia z Zamawiającym. Prosimy o przesłanie wraz z ofertą cenową 4 przykładowych propozycji menu.

 

I dzień konferencji - 22.05.2013 r.
ok. godz. 9:30-10:30 serwis kawowy
ok. godz. 10:00 rozpoczęcie konferencji
ok. godz. 12:30 przerwa na serwis kawowy
ok. godz. 14:30 -16:00 przerwa na obiad
ok. godz. 18:00-18:30 zakończenie konferencji
ok. godz. 20:00 kolacja
II dzień konferencji – 23.05.2013 r.
ok. godz. 8:00-9:00 śniadanie
ok. godz. 14:00-15:00 - obiad

Przedstawione powyżej godziny obiadów, przerw kawowych są szacunkowe i mogą ulec zmianom. Zastrzegamy sobie możliwość nie wykorzystania pełnego zakresu zamówienia. Sytuacja taka nie może być podstawą do roszczenia o zapłatę skalkulowanej kwoty. Wynagrodzenie obliczone zostanie jako iloczyn ilości faktycznie zrealizowanych usług wg ich rodzaju oraz cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilość osób uczestniczących w konferencji zostanie podana najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem konferencji (do 20.05.2013 r.)
W ofercie proszę również o określenie, do której godziny uczestnicy muszą się wykwaterować?

Informujemy, że przedłożona przez Państwa oferta cenowa nie jest równoznaczna z zawarciem umowy.

Prosimy o złożenie oferty cenowej w terminie do dnia 22.04.2013 r. do godziny 14:00 pocztą internetową na adres:
agnieszka.rybarska@dodr.pl lub barbara.borysewicz@dodr.pl

Osoby do kontaktu:
Agnieszka Rybarska
Tel: 71/339-79-12 wew. 192
Barbara Borysewicz
Tel: 71/339-79-12 wew. 192

 

Zmodyfikowano: 19.09.2013